Besplatna brza dostava isti dan u odabranu ljekarnu!

 

 

Usluga brze dostave dostupna je na području Zagreba za sve narudžbe izvršene do 12 sati. Kada je narudžba spremna za preuzimanje u tvojoj odabranoj ljekarni obavijestit ćemo te e-mailom.

 

 

Dostava i povrat

 

SKINI OBRAZAC ZA ZAMJENU I POVRAT ROBE

 

Registrirani Korisnik može odabrati dostavu Proizvoda za koje je sklopljen Ugovor na daljinu na odabranu adresu, korištenjem usluge dostave koju pruža GLS General Logistics Systems Croatia d.o.o. (dalje u tekstu: GLS), pod cijenama primjenjivim u trenutku odabira ove opcije dostave.

 

Cijena dostave se posebno iskazuje u košarici Registriranog Korisnika prije prelaska na korak plaćanja ili slanja ponude za sklapanje Ugovora na daljinu od strane Registriranog Korisnika.

 

Za iznos narudžbe manji od 49€ trošak dostave snosi naručitelj i ona iznosi 4€  (PDV uključen) za sva mjesta u Republici Hrvatskoj.

Za iznos narudžbe iznad 49€ dostava je besplatna za sva mjesta u Republici Hrvatskoj.

 

U slučaju da Kupac ne preuzme Proizvode kupljene temeljem Ugovora na daljinu bez razloga (ambalaža nije oštećena) u roku od 15 (petnaest) dana od dana kada je obaviješten o mogućnosti preuzimanja, Sudionik ima pravo raskinuti Ugovor na daljinu. Ukoliko raskine Ugovor na daljinu, Sudionik će Kupcu vratiti primljenu uplatu, umanjenu za trošak dostave, ukoliko je Kupac odabrao dostavu Proizvoda na željenu adresu.

 

Registrirani Korisnik može odabrati preuzimanje Proizvoda za koje je sklopljen Ugovor na daljinu u odabranoj ljekarni Sudionika s kojim je sklopio predmetni Ugovor na daljinu.

 

Prilikom preuzimanja Proizvoda za koje je sklopljen Ugovor na daljinu, Kupcu će biti predan račun i jamstveni list ukoliko se radi o Proizvodu za koji je isti izdan.

 

Ukoliko je ambalaža oštećena, Registrirani Korisnik je dužan odbiti preuzeti proizvod. Ukoliko je odabrana opcija dostave, Registrirani Korisnik je dužan dostavljaču navesti oštećenje ambalaže kao razlog odbijanja preuzimanja Proizvoda i zatražiti povrat Proizvoda pošiljatelju. Troškove povrata snosi pošiljatelj. U slučaju da Registrirani Korisnik preuzme Proizvod, smatrat će se da ambalaža nije oštećena.

 

Ukoliko je Registrirani Korisnik iskoristio svoje zakonsko pravo na jednostrani raskid Ugovora na daljinu, dužan je vratiti Proizvode na koje se on odnosi i to bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest dana) od dana na koji je obavijestio Sudionika o jednostranom raskidu. Proizvodi se vraćaju (I) korištenjem usluge GLS-a ili drugog ovlaštenog davatelja usluge po izboru Registriranog Korisnika, na adresu Medika d.d., Capraška 1, Zagreb, ili (II) osobnom dostavom na adresu ljekarne u kojoj su preuzeti. Troškove vraćanja Proizvoda slijedom korištenja zakonskog prava na jednostrani raskid raskid Ugovora na daljinu snosi Registrirani Korisnik.

 

Ukoliko Registrirani Korisnik vraća Proizvod zbog nedostataka, dužan je vratiti ga poštom i to korištenjem usluge GLS-a na adresu Medika d.d., Capraška 1, Zagreb, ili osobnom dostavom na adresu ljekarne u kojoj su preuzeti. Troškove vraćanja Proizvoda GLS-om zbog nedostatka snosi Sudionik.

 

1.0.1541:f6e5723e25dc35bb51672f0ba3e682b47590bd51