Česta pitanja

Česta pitanja

Po izvršenju narudžbe Kupac će primiti obavijest da je narudžba zaprimljena. Kupac će biti obaviješten mailom kada njegova narudžba bude otpremljena.

Plaćanje proizvoda moguće je izvršiti : PLAĆANJEM PO PRIMITKU POŠILJKE (pouzećem), JEDNOKRATNIM ONLINE PLAĆANJEM KREDITNIM I DEBITNIM KARTICAMA, PLAĆANJEM PO PREUZIMANJU U ODABRANOJ LJEKARNI.
Ukoliko se odlučite za plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke dužni ste proizvode platiti tek prilikom preuzimanja istih. Račun za naručeni proizvod dužni ste podmiriti dostavljaču pošiljke prilikom dostave naručenog proizvoda. Plaćanje dostavljaču moguće je novcem u gotovini ili bankovnom karticom, jednokratno (nije moguće plaćanje na rate). Ako plaćate bankovnom karticom, plaćanje se izvršava korištenjem mobilnih terminala koji se nalaze kod dostavljača(MasterCard, Maestro, Visa, Union Pay International).
Prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama autorizacija plaćanja vrši se automatski. U slučaju neuspješne autorizacije plaćanja postupak kupovine se prekida. Kupac je odgovoran za ispravnost podataka koji su navedeni korištenjem webshop usluge. Plaćanje se smatra izvršenim u trenutku preuzimanja novca od strane kurirske službe, u trenutku kada uplata bude evidentirana u našem sustavu ili u trenutku primitka autorizacije od strane izdavatelja kartice. Ugovorena kupoprodajna cijena uključuje PDV te je izražena u hrvatskim kunama. Napominjemo da je sredstvo plaćanja u Republici Hrvatskoj kuna, te kupac plaća trošak konverzije valuta.
Ukoliko je Kupac odabrao plaćanje i preuzimanje u ljekarni, plaćanje će izvršiti u ljekarni pri preuzimanju narudžbe. Ukoliko je Kupac u svoju košaricu odabrao OTC lijek, takav proizvod neće biti moguće platiti online, već isključivo pri preuzimanju u ljekarni.

Dostava za sve narudžbe u iznosu od 60€ i više je besplatna. Cijenu dostave za sve narudžbe do 60€ snosi kupac i ona iznosi 4€. Cijena dostave bit će izražena uz cijenu naručenih proizvoda prije završetka procesa narudžbe.
Pharmeria vrši dostavu unutar Republike Hrvatske.
Isporuka se vrši u roku od 1-4 radna dana. Dostava se vrši na prag kućne ili poslovne adrese posredstvom renomirane dostavne službe (GLS).
Informacije o tome gdje se pošiljka nalazi i što se s njom događa potrošač može dobiti u svakom trenutku korištenjem „Track&Trace“ elektronske usluge dostavne službe.
Mole se kupci da prilikom preuzimanja pregledaju paket te odbiju preuzeti paket ukoliko je isti oštećen. Svojim potpisom pri preuzimanju, kupac potvrđuje da je preuzeo paket u neoštećenom stanju te dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja. Pharmeria zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova u slučajevima kada kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga.

Kupac ima pravo na reklamaciju robe u zakonskom roku. Reklamacije se zaprimaju pisanim putem na e-mail helpi@pharmeria.hr U slučaju reklamacije Kupac je dužan vratiti proizvod Prodavatelju na navedenu adresu u roku dogovorenom s Prodavateljem. Kupac ima pravo u roku od 14 (četrnaest) dana od dana dostave proizvoda kupljenog na daljinu jednostrano raskinuti ugovor, bez navođenja razloga. (pravo jednostranog raskida može biti ograničeno u slučaju zdravstvenih i higijenskih razloga ) Pravo na povrat narudžbe (jednostrani raskid Ugovora) imaju svi kupci Pharmeria web shopa.
Ukoliko su vam proizvodi dostavljeni kurirskom službom na adresu, povrat se odvija putem dostavne službe. Ukoliko ste proizvode preuzeli u odabranoj ljekarni, proizvode za povrat potrebno je vratiti u odabranu ljekarnu.
Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Prodavatelj je dužan u roku od 15 dana od dana primitka valjane reklamacije Kupca informirati o postojanju nedostatka i pravu Kupca da traži Popravak ili Zamjenu kupljenog proizvoda. U slučaju da Prodavatelj nije u mogućnosti izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda, tada je dužan Kupcu vratiti uplaćeni novac razmjerno materijalnom nedostatku. Ako Kupac ne pristane na povrat razmjernog dijela, tada je Prodavatelj dužan vratiti cjelokupan plaćeni iznos.
1.0.1307:f05e44edd8db101e2487967fe3a1879cef4a4f36